نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

فرش و چیپس بر مدار شکست در لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۱۰۱۴۰۶
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
فرش و چیپس بر مدار شکست در لیگ برتر فوتسال
نمایندگان مشهد یک هفته مانده به پایان لیگ‌برتر فوتسال بازهم باختند.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتسال با شکست هردو نماینده فوتبال مشهد پیگیری شد. تیم فوتسال فرش‌آرا این هفته در خارج از خانه مقابل مقاومت تاب نیاورد و با نتیجه ۶ بر ۴ باخت و دیگر نماینده مشهد، چیپس کامل، هم در بازی خانگی و در سالن کارگران شماره ۲ مقابل کراپ به شکست ۴ بر ۱ تن داد؛ دو شکستی که فوتسال خراسان را بار دیگر در لیگ‌برتر از کامیابی ناکام گذاشت و فقط یک‌هفته دیگر برای نشاندن بذر کامیابی بر دل فوتسال‌دوستان مشهدی برای این دو تیم باقی است. البته این کامیابی فقط کسب یک پیروزی است، نه چیزی بیشتر!

فرش، بازنده دوئل سخت

تیم فوتسال فرش‌آرا درحالی روز گذشته به مقاومت البرز باخت که تکلیف قهرمان لیگ مشخص شده است و مقاومتی‌ها که مدعی کسب جام در این فصل بودند، با قهرمانی گیتی‌پسند دیگر انگیزه زیادی برای بردن نداشتند. با وجود این، دو تیم بازی جذاب و پرگلی به‌نمایش گذاشتند که سهم میزبان شش گل و میهمان چهار گل بود. فرش‌آرا برای رسیدن به رتبه ششم جدول به سه امتیاز این بازی خارج از خانه نیاز داشت، اما شاگردان قدرت بهادری در راه رسیدن به این مهم ناکام بودند. مقاومت با این پیروزی رتبه چهارم را با ۵۵ امتیاز حفظ کرد، اما فرش‌آرا با دو پله سقوط تیم هشتم جدول شد. البته فرشی‌ها هنوز شانس دارند با پیروزی در بازی هفته پایانی ششم شوند و به رؤیای خودشان که ششمی لیگ‌برتر است، دست یابند!

باخت خانگی چیپس

چیپس کامل حتی با وجود قبول شکست مقابل کراپ و باخت احتمالی مقابل قهرمان فصل، گیتی‌پسند، در هفته آخر بازهم سقوط نمی‌کند؛ تیمی که بر پله یازدهم جدول ایستاده است، اما فاصله امتیازی چندانی با قعر ندارد و اگر یکی‌دو هفته زودتر روند نزولی‌اش شروع می‌شد، شاید الان یکی از سقوط‌کرده‌های لیگ‌برتر بود. چیپس که خیلی دیر به لیگ پیوست، در شروع عملکرد خوبی نداشت، اما رفته‌رفته به تیمی با اندازه‌های فنی لیگ‌بدل شد، اما در ادامه دوباره وارد یک روند نزولی شد.

با این همه، شاید این نماینده تازه‌لیگ‌برتری‌شده فوتسال مشهدبه هدف خود رسیده باشد. آن‌ها سال آینده با یارگیری بهتر و طی‌کردن دوران بدن‌سازی و آمادگی پیش‌فصل مناسب‌تر بتواند رقیبی جدی دست‌کم برای تیم همشهری‌اش فرش‌آرا در جدول لیگ‌برتر باشد. چیپس هم‌اکنون با ۲۲ امتیاز تیم یازدهم جدول چهارده‌تیمی لیگ‌برتر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->